Feedback
4,5

Qoqon

Score uit 14 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
5 vestigingen (Overijssel, Gelderland, Zuid-Holland & Utrecht)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Qoqon
Keukens, badkamers en tegels.
Alternatieven voor Qoqon
Andere goed gewaardeerde keukenzaken zijn onder meer:
• Keukenwereld XXL
   
(Poortvliet Zeeland) score 9,7 uit 186 ervaringen
• Artic Keukens
   
(Utrecht Utrecht) score 9,4 uit 52 ervaringen
• Roukens en van Gaalen Keukens
   
(Dodewaard Gelderland) score 9,4 uit 46 ervaringen
• Velthuizen Keukens
   
(Woudenberg Utrecht) score 9,7 uit 144 ervaringen
• Avanti Keukens
   
(Kesteren Gelderland) score 9,7 uit 294 ervaringen
• Adee Keukens
   
(Rijssen Overijssel) score 9,8 uit 253 ervaringen
• Voortman Keukens
   
(Apeldoorn Gelderland) score 9,5 uit 526 ervaringen
• Total Home Concept
   
(Lelystad Flevoland) score 9,7 uit 154 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ keukenzaken bekijken.
Ervaringen
Er zijn 14 ervaringen over Qoqon. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren0 ervaringen
4 sterren0 ervaringen
3 sterren0 ervaringen
2 sterren1 ervaring
1 ster10 ervaringen

Verdeling: 0 positieve ervaringen | 11 kritische ervaringen

Per vestiging:
“Keukendeur wordt niet geleverd”
Door Francis Lieferink op zondag 5 jun 2022 22 | vestiging Ermelo
Twee jaar na de aankoop van de nieuwe keuken hebben wij in juni 2021 een nieuw kastdeurtje besteld en betaald! Tot februari 2022 moeten wachten. De ZZPer kwam met een zwaar beschadigde koelkastdeur. Sindsdien niets meer gehoord. Ik heb vier keer gebeld en drie keer gemaild en ik krijg geen enkele reactie! Niet te geloven. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt, alsof je niet bestaat. Respectloos en zooooooo slecht!!!
Reactie of foto toevoegen
“Badkamer bij nieuwbouw”
Door Wolsink op maandag 16 jan 2017 17 | vestiging Ermelo
Badkamer in ons nieuwbouwproject. Daarna een klacht gemeld over afwatering. Ik ontvang wel inspectieverslag en mail over gehouden inspectie...maar heb geen enkele inspectie gehad! Gemaild, gebeld en nog steeds probeert men alles te pareren zonder langs te komen. We lossen het zelf wel op. Geen zin meer in die slappe lui.... een nul voor gevoel en service! Geen zaken doen met die gasten...
Reactie of foto toevoegen
“Waardeloos”
Door V brouwer op donderdag 18 apr 2019 19 | vestiging Nijmegen
Badkamer gekocht omdat we een woning in een project gekocht hebben. We moesten daar wel naar toe helaas. We betaalden bruto adviesprijzen en de korting gaat dan naar de aannemer. We zochten toch een luxe kostbare badkamer uit maar wat een arrogantie liepen we tegen aan. Ze zijn duur, klantonvriendelijkheid, waardeloze communicatie, niet meedenken en niet oplossingsgericht. In 1 woord waardeloos.
Reactie of foto toevoegen
“Dramatisch slechte service”
Door Maarten op maandag 23 nov 2020 20 | vestiging Deventer
Verkopen. Dat kunnen ze. Daarna begint de ellende. Wát een dramatisch slechte service. En de brutaliteit ook! Beschadigde spullen, tot een paar keer toe. Verkeerde werkbladen...om daar maar niet over te beginnen. Ik. Koop. Daar. Nooit. Weer. Oh; afdeling sanitair is al even slecht. Zowel Henk als Emile; laat ze links liggen!

Aanvulling ontvangen 25 november 2020: Betreft een keuken, badkamer en toilet. Alles een jaar geleden geplaatst. De badkamer; slecht bevallen. Rechtsbijstand op gezet en eea laten afkopen. Keuken; plaatsen matig tot okay. Spullen waren beschadigd, verkeerd gemonteerd en foutief verkocht.
Reactie of foto toevoegen
“Blijf hier weg”
Door Harry op woensdag 29 apr 2020 20 | vestiging Ermelo
Wat een verschrikkelijk slechte ervaring hebben wij met Filippo Ermelo. Woning gekocht in project, badkamer, toiletten en keuken mochten we hier uitzoeken. Keuken uitzoeken hier gelukkig niet eens overwogen. Badkamer en toiletten uitgezocht, werd flink druk gezet om meteen handtekening te zetten. De 'manager' kwam nog even langs tijdens het gesprek om te vragen hoe het ging. Vervelend en achterhaald. We deden zaken met een 'verkoopadviseur badkamers.' Wist van toeten noch blazen, we hebben een aantal keer de offerte terug moeten sturen omdat er zaken niet klopten. Marges zijn veel te groot bij vergelijk prijzen op internet. Winkel is duurder en advies ook, dat accepteer ik. Maar een marge van 40% vind ik te gek. Vervolgens waren er bepaalde dingen niet leverbaar, dat kregen we als CC'tje in de mail tussen Filippo en een groothandel. Geen excuses of uitleg, we moesten zelf maar in die mail uitzoeken wat nou het probleem was. Daarover gemaild dat we daar niet van gediend waren, maar de keer daarna ging het weer precies zo. Wat een ellende! Wat een slecht bedrijf. Vervolgens blijken de fonteintjes in de toiletten veel te groot te zijn, waarbij de adviseur dat had moeten vermelden. Daarover geklaagd. Komt er een dame van Filippo kijken en ons verhaal aanhoren. Ze moest overigens niet alleen bij ons zijn, er waren nog een aantal zeer ontevreden buren die hun ongerief kwijt wilden bij haar. Uiteindelijk hielp het niets, Filippo zegt dat het niet hun probleem is. Mijn advies: blijf hier weg. En als je niet anders kan, bestel alles zo standaard mogelijk en vervang later de kranen, badmeubel, wc-brillen, etc. door op internet of bij een professionele zaak te bestellen! De marge is mede zo hoog zodat de bouwer van het project ook deelt in de winst van duurdere opties. Succes!
Reactie of foto toevoegen
“Degelijk”
Door Daniel op dinsdag 21 feb 2017 17 | vestiging Deventer
Tijdens de zoektocht naar een keuken verschillende zaken vergeleken in de buurt van Deventer en Apeldoorn waaronder Paul Roescher, Voortman, Nieuwehuis Keuken, en Kuchenland Nordhorn. Toevallig, op een zaterdag, bij Filippo binnen gelopen om puur inspiratie op te doen. Een aantal mooie voorbeelden gezien en vervolgens in gesprek geraakt met Emile. Met een kop koffie onze wensen en ideeën doorgenomen, samen met een plattegrond van de ruimte voor de nieuwe keuken. In ongeveer 2,5 uur meerdere malen door de showroom gelopen om verschillende dingen te bekijken en te vergelijken en verschillen duidelijk te maken bood Emile aan dit verder uit te werken. Een week later, zou hij een uitgewerkt plan incl plattegrond en offertes klaar hebben. Zonder ons budget kenbaar gemaakt te hebben zijn we een week later terug gekomen om het voorstel te bespreken. Een week latere een helder en transparant verhaal, met de mededeling dat de prijs gegevens echt de netto prijs is en hier geen onderhandeling in zit. Mooie platte grond, gedeeltelijk de gewenste apparatuur en een mooie indeling. Een keuken waar wij direct van gecharmeerd waren was het resultaat. Ook de prijs, viel aardig naar het budget met de gewenste schuiflades, apparatuur en mate van afwerking. Na het finetunen en nogmaals een week doordenken de keuze gemaakt de keuken hier aan te schaffen. Kortom, een degelijke behoeftepeiling van de verkoper, wensen gelijk helder vertaald naar een ontwerp en een hele scherpe prijs vergeleken met de andere zaken.
REACTIE VAN DANIEL
Foto van de opgeleverde keuken, nog steeds zeer tevreden!
Reactie of foto toevoegen
“Aanschaf van badkamer en keuken”
Door Derya Karakus op woensdag 17 nov 2021 21 | vestiging Deventer
Wij hebben hier ons badkamer en keuken besteld met ons nieuwbouwproject, alles intern laten doen zodat we met de oplevering alles klaar zouden hebben.
Sleutels gekregen op 15 april 2021 en helaas keuken nog steeds niet compleet wat binnen 4 tot 6 weken opgelost zou worden. Inmiddels zijn we half jaar verder en is ons keuken nog niet compleet, we missen de afwerklijsten.
Hoe vaak wij hier achteraan hebben moeten bellen! Hoe vaak we te horen hebben gekregen dat we terug gebeld zouden worden, allemaal loze woorden. Op gegeven moment kregen we zelfs te horen dat de melding was gesloten omdat het "opgelost" zou zijn, terwijl we verzocht hadden om hier spoed achter te zetten. Als je niet zoekt naar klant tevredenheid & de service die je zou horen te krijgen raad ik je aan hier je sanitair en keuken aan te schaffen.
Als klap op de vuurpijl is onze vaatwasser kapot, water pompt niet af. Vrijdag 12 november hierover gebeld en melding van gemaakt, de beruchte "backoffice" van ze zou terugbellen diezelfde dag wat niet is gebeurd. Wij hebben zelf rond 16uur nog een keer gebeld en nogmaals geen gehoor van de backoffice. (Dit probleem heel vaak gehad)
We hebben maandag nog een keer gebeld en nogmaals werd er gezegd dat we terug gebeld zouden worden, 3 x raden of dat is gebeurd. Elke keer word er van alles gezegd maar gebeurd er niks.
Of je nou vraagt om een spoedverzoek of niet, ga er maar vanuit dat je wekenlang kunt wachten. En dan hopen dat je na al dat wachten de juiste onderdelen/hulp aangeboden krijgt. Voor ons is dit de eerste en laatste keer dat we hier nog zaken meegaan doen. (referentienr 44695)
Het is dat we een ster moeten geven, want zelfs dat zijn ze niet waardig met zo'n " service ". Mijn advies, nieuwbouw of niet zoek zelf een bedrijf waar je denkt dat je de juiste service zult ontvangen wanneer je je keuken & badkamer uitzoekt.
Reactie of foto toevoegen
“Keuken nog steeds niet compleet”
Door Mathijs op dinsdag 1 feb 2022 22 | vestiging Ermelo
Keuken en badkamer gekocht bij qoqon via nieuwbouwproject, badkamer goed gegaan zonder problemen. Keuken daarintegen ? Die is nog steeds niet compleet, en als je probeert te bellen, dan lijkt het alsof er niemand werkt. Terugbelverzoek wordt telkens aangemaakt maar niemand die daar wat mee doet. Erg jammer aangezien als je de showroom in loopt lijkt het heel goed georganiseerd, jammer dat zoveel nieuwbouwprojecten met hun in zee gaan.
REACTIE VAN JOSE
Hi Mathijs, I got my kitchen from filippo (now qoqon) and facing the same issue as you. Did your problem eventually get resolved? I am even thinking about taking legal action at this point
REACTIE VAN MATHIJS
No, actually not, i am still waiting
Reactie of foto toevoegen
“Service na 20 jaar”
Door M. Braams op donderdag 21 dec 2017 17 | vestiging Ermelo
Ik belde, op zoek naar plankdragers voor een Siematic keuken van bijna 20 jaar oud, via de Siematic website niet meer leverbaar. Zeer behulpzame mijnheer vroeg mij een foto te sturen van het model dat ik nodig had, want hij had nog wel wat liggen in een la. Dag later ontving ik envelop met plamkdragers thuis. Enorm bedankt!
Reactie of foto toevoegen
“Drama met service”
Door Marc op woensdag 20 feb 2019 19 | vestiging Amersfoort
Keuken uitgezocht en prima geholpen. Vervolgens worden de verkeerde vaatwasser en gaskookplaat geleverd, paar montage mankementen en de daaropvolgende communicatie en "klantenservice" vanuit de backoffice is een DRAMA! Ver vandaan blijven bij deze club, dit gepruts geeft een hoop ergernis. Zijn vooral bezig hun eigen gelijk te halen, aftersales moet hier nog uitgevonden worden.
REACTIE VAN MARC
Je haalt je handen er aan open!
REACTIE VAN MARC
1 gat goed, 2e gat helaas niet goed, dus dubbel groot, jammer van de mooie donkergrijze binnenkast
Reactie of foto toevoegen
“Dramatische after-sales en garantie”
Door Hugo op vrijdag 25 jan 2019 19 | vestiging Ermelo
Via een nieuwbouwproject in aanraking gekomen met Filippo door een 'verplichte' keuze voor deze sanitairhandel. Levering en dergelijke ging op zich best prima. Loopt via een installateur die er tussen zit. Daarover geen klagen. Over de after-sales en garantie echter wel. Dit is dramatisch. Al 6 maanden het probleem van een fluitende kraan in de douche. De betrokken installateur is zeer meegaand en meewerkend maar alles loopt herhaaldelijk stuk op Filippo die de kraan geleverd heeft. Filippo reageert herhaaldelijk niet, zijn niet geïnteresseerd en ondernemen geen adequate actie. Dit speelt terwijl het afdelingshoofd van de backoffice op de hoogte is van de problematiek. Als zelfs een afdelingshoofd op deze manier acteert zegt dat voor mij genoeg over het DNA van het bedrijf: loop er vooral met een grote boog omheen.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie”
Door w van roozendaal op woensdag 6 dec 2017 17 | vestiging Ermelo
Begin dit jaar heb ikvoor 25000 euro aan keukens en sanitair besteld. Ze vonden ons rijksmonument zo bijzonder en de oplossing voor de keuken ook dat ze graag wilden komen kijken en eventueel aanvullend advies geven (nooit iemand gezien) Tijdens de aankoop fase was men heel vriendelijk maar als de handtekening eenmaal is gezet is alle aandacht en service totaal verdwenen. We hadden een probleempje met de keuken en daar werd heel moeilijk over de service gedaan. Het werd gezien als mijn probleem en in had het gevoel dat ik met de officier van justitie te maken had zo moest ok me verantwoorden. Via de aannemer waren er 2 standaard spiegels besteld die bleken niet geplaatst te kunnen worden vanaf september zijn wij in de weer met het verzoek of ze deze eventueel terug zouden willen nemen. Op de mails wordt steevast niet geantwoord. Als ik bel is degene die de klachtenservice moet afwikkelen er nooit en ik word ook niet terug gebeld.
Reactie of foto toevoegen
“Mooie tegels slechte service”
Door Cecile op dinsdag 23 feb 2016 16 | vestiging Deventer
Erg mooie tegels maar waardeloze service. Tegels zouden tot in de woning worden gebracht volgens de verkoper in de showroom maar bij levering weigerde de bezorger dit en zette de pallets op de oprit. Gebeld met vestiging, duurde een eeuwigheid en toen kregen we arrogante mededeling dat ze nooit in de woning leveren. Ondertussen reed de chauffeur zonder het telefoongesprek af te wachten weg. Waardeloze houding en waanzinnig klantonvriendelijk. Een keer maar nooit meer Filippo.
Reactie of foto toevoegen
“Spiegel”
Door Sandy op woensdag 5 dec 2018 18 | vestiging Deventer
Spiegel gekocht. In eerste instantie goedgeholpen maar communicatie, logistiek, facturering, klachtafhandeling was een drama
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 3
Vestigingen Qoqon
Website: qoqon.nl/
aAmersfoort (1 ervaring), Nijverheidsweg - Noord 41, 3812 PK Amersfoort, tel 033 - 461 69 46
bDeventer (5 ervaringen), Snipperlingsdijk 54, 7417 BK Deventer, tel 0570 - 62 25 25
cErmelo (7 ervaringen), Lokhorstweg 26, Industrieterrein Veldzicht, 3851 SE Ermelo, tel 0341 - 37 10 40
dNijmegen (1 ervaring), Energieweg 58, 6514 CX Nijmegen , tel 024 - 750 33 00
ePoeldijk , Slachthuiskade 30A, 2685 LN Poeldijk
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.