Feedback
Alle Vloerenwinkels Beoordeeld
Plaats
Aantal ervaringen
Hardinxveld-Giessendam (Zuid-Holland)
73 ervaringen (2 weken geleden)
Barneveld (Gelderland)
183 ervaringen (6 dagen geleden)
Nunspeet (Gelderland)
124 ervaringen (4 dagen geleden)
Putten (Gelderland)
38 ervaringen (2 maanden geleden)
Vriezenveen (Overijssel)
147 ervaringen (3 maanden geleden)
Zoetermeer (Zuid-Holland)
5 ervaringen (meer dan 3 maanden geleden)
Leiderdorp (Zuid-Holland)
3 ervaringen (meer dan 3 maanden geleden)
4,6

Handyfloor

Score uit 7 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
3 vestigingen (Noord-Brabant, Zuid-Holland & Utrecht)
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Handyfloor
PVC Vloeren. Beleef het gevoel van hout.
Gebruikerservaringen
Er zijn 7 gebruikerservaringen over Handyfloor. Alle gebruikerservaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Beschrijf ook uw ervaring en help tegelijk anderen bij hun keuze.
“Slecht voorgelicht”
Door Wesley Lai op maandag 3 apr 2017 '17 | vestiging Rotterdam
PVC kliklaminaat met hout print en hout structuur gekocht bij Handyfloor. Enorme spijt. Tijdens het leggen ontdekten we pas dat het structuur dat je kunt voelen helemaal niet goed aansloot met de print dat je ziet. Je kunt heel goed zien dat het structuur wel aan moet sluiten met het print als je het vergelijkt met prints op andere platen. Want je ziet gewoon dat het past, alleen is er duidelijk de verkeerde structuur op de verkeerde prints geplaatst. Op bepaalde plekken lijkt het also de vloer is gesmolten, omdat daar plots structuur van een grote knoest zit zonder dat je een knoest ziet. Erg storend. Als de zon hoog staat is het niet erg goed te merken, maar als de zon laag staat is het verschil enorm duidelijk. In hun showroom staan dezelfde vloeren, daar schijnt het licht van boven en zal het je niet zo 123 opvallen. Wel vroegen wij de verkoper in Rotterdam tijdens de aankoop waarom er prijsverschillen zijn tussen 29,90 en 32,90 vloeren. Zijn antwoord was kwaliteitsverschil blahblahblah, geen woord gerept over het probleem met structuur. Nu we erop terugkomen, zegt hij doodnormaal dat de vloer zo hoort en dat wij gewoon niet goed hebben opgelet in de showroom. Dat het niet goed is geproduceerd is normaal. Dat het goed is uitgevoerd, dat is een extraatje en tevens iets duurder... omgekeerde wereld. Wat ons erg dwars zit is dat toen wij vroegen over het prijsverschil, dat er niet direct een eerlijk antwoord is gegeven over het probleem met de structuur. Zodat wij onze keuze erop kunnen aanpassen. Correcte informatie verschaffing is wel het minste wat je zou mogen verwachten van een betrouwbare winkel, helaas is het hier niet het geval. Mocht dit soort structuur problemen jou niets uitmaken, dan zijn de vloeren best ok. (ik moet nu wel nog testen of ik problemen ga krijgen met uitzetting bij vloerverwarming, want ik kan helaas niet meer alles geloven wat de verkoper heeft beweerd.) Mocht je een perfecte vloer willen hebben voor je woning, dan raad ik je aan om elders te gaan zoeken.
De vloer ligt er nu twee weken, getest met vloerverwarming. Ik moet eerlijk zeggen, tot zover is de vloer prima. Het is kwalitatief een stuk sterker dan mdf laminaat vloer. Dit is goed te merken tijdens het leggen. Op de 1e verdieping gebruik ik nu laminaat, na PVC klikvloer lijkt laminaat net porcelijn tijdens het leggen. Het probleem van de niet matchende structuur is minder storend dan gedacht. REACTIE VAN W.LAI
Reactie of foto toevoegen +8 bedankjes
“Goede ervaring”
Door Witte op woensdag 17 aug 2016 '16 | vestiging Rotterdam
Na ruime oriëntatie betreffende PVC vloeren zijn wij bij Handyfloor Rotterdam de vloeren gaan bekijken. Onze keuze was snel gemaakt: Pro Fix Scratch Dark PVC tegels. Doordat de vloer niet op voorraad was, is deze spoedig na de gewenste datum aan huis afgeleverd. De vloer is inmiddels door partner gelegd. Enig denkwerk vooraf, hoe uit te komen en te snijen/leggen bij doorposten en andere hoeken en scheve muren, om uiteindelijk een mooi resultaat te hebben. De vloer is overigens heel goed te verwerken. De uitstraling van de vloer is echt nog mooier dan wij hadden verwacht! Het restant is inmiddels retour en binnen enige dagen is ok het geld aan ons overgemaakt. Onze ervaring met zowel Handyfloor Rotterdam, als ook met het Centrale Magazijn is prima en correct! Telefoontjes werden goed beantwoord en alles snel afgehandeld! TOP dus! Fam Witte, Sud West Fryslân
Reactie of foto toevoegen +35 bedankjes
8,8
Bebo Parket
Vriezenveen (Overijssel)
“Prima” score uit 147 ervaringen
8,0
J&M Vloeren
Leiderdorp (Zuid-Holland)
“Goed” score uit 3 ervaringen
“Niet tevreden”
Door Martens op zondag 18 dec 2016 '16 | vestiging Eindhoven
Wij zijn totaal niet tevreden. De vloer is eigenlijk prima, de service en klachtenafhandeling daarentegen... Wij hebben bijna twee jaar geleden een klik pvc gekocht bij handyfloor. Op advies van de medewerker een primer eronder. Om te voorkomen dat er gekraak zou ontstaan van zand of restjes beton zouden we een dunne goedkope ondervloer eronder kunnen leggen. Zo gezegd, zo gedaan. Nu anderhalf jaar later begint de vloer aan alle kanten te schuiven en ontstaan er spleten. Op mijn eerste mails ontving ik niet eens antwoord. Mijn reactie werd zonder actie van deze site gehaald. Na wat bellen en gedoe zou er iemand komen kijken. Niemand komen opdagen... stond verkeerd in de agenda. Voor niks vrij genomen. Nieuwe afspraak (waarvoor er wederom iemand vrij moest zijn). Bij binnenkomen was het antwoord al klaar. Wat ligt eronder ? Dat was fout volgens meneer. Hoe kan dat nu... dat was destijds jullie advies. Het zou besproken worden, de desbetreffende medewerken zou gevraagd worden hoe het zat (alsof deze dan zou zeggen dat hij idd het verkeerde advies gegeven had). Ik zou ervan horen. Niks gehoord en weer zelf contact moeten opnemen. Uiteindelijk werd de schuld afgeschoven op de bouwmarkt. Zij hadden ons de verkeerde ondervloer verkocht. Nee handyfloor. Dit was jullie advies. Het zou netjes zijn als jullie hierin je verantwoordelijkheid zouden nemen. Jullie willen immers tevreden klanten volgens jullie site.
Reactie of foto toevoegen +13 bedankjes
“Rare garantie”
Door Henk van der Meij op vrijdag 28 okt 2016 '16 | vestiging Eindhoven
De zogenaamde garantie noemen ze opeens een gedegradeerde garantie ,dit houd in dat er elk jaar 10% van de waarde af gaat ,en als je een klacht heb bestaat de vergoeding uit een korting van de rest waarde van je vloer op je nieuwe aanschaf bij Handyfloor. Mijn vloer blijkt na 5 jaar te krimpen ,en de toplaag slijt ook sneller als voorspeld maar zoals gezegd is je garantie eigenlijk 0,0 . Ik kies de volgende keer wel een betere kwaliteit zeker geen HANDYFLOOR.
Reactie of foto toevoegen +24 bedankjes
“Bollende vloer”
Door van Empel op dinsdag 16 feb 2016 '16 | vestiging Eindhoven
Wij hebben een vloer gekocht bij Handyfloor voor een bedrag van ongeveer 2000 euro. Helaas is onze vloer vrij snel gaan bollen. Vervolgens begon de ellende. Het eerste contact verliep nog redelijk. Handyfloor gaf aan dat de leverancier van de vloer langs zou komen. Enkele dagen later staat er een man voor de deur met een jas aan die waarschijnlijk net zo duur was als onze vloer en op de achtergrond stond een auto die je alleen in 't gooi zou verwachten. Logischerwijs lag het niet aan de productie. Hij zou er een rapportage over schrijven en die naar Handyfloor sturen. Enkele dagen later bel ik Handyfloor. Ze hadden de rapportage ontvangen maar deze wilde ze niet met mij delen. Ze zagen niet in waarom dat nodig was (!). En ze willen niet verantwoordelijk zijn voor hoe consumenten met hun vloer om gaan, zo gaf hij aan. Lekker makkelijk voor een organisatie die ook de vloeren zelf niet legt en dit ook niet aanbiedt.. Daarnaast vind ik het vreemd dat ik de rapportage niet krijg die de leverancier over ónze vloer heeft geschreven. Heb nog wel enkele keren gemaild maar daar is géén reactie op gekomen. Dit steekt mij nog het meest, het boeit ze blijkbaar ook niet zoveel. Nou, daar sta je dan. Ze zijn niet aangesloten bij de geschillencommissie (!) en reageren niet op klachten (!). Ik zou dus absoluut niet nogmaals het risico nemen om hier een groot geldbedrag uit te geven. Al met al denk ik dat als alles goed gaat je een prima ervaring kan hebben met Handyfloor. Maar qua service is het uitermate bagger. We praten over 2000 euro maar je wordt gewoon niet serieus genomen en krijgt geen reactie op mails als er iets niet goed is met de vloer. Gelukkig heb ik enkele mensen kunnen weerhouden om hier een vloer te kopen. En als u dit leest en voornemens bent bij Handyfloor een vloer te kopen, dan zou ik er toch nog eens goed over nadenken. Want als het niet goed gaat, wil je niets te maken hebben met dit bedrijf.
Mag ik vragen of het een verlijmde of klik pvc vloer was? Wij hebben nu ook een grote bestelling staan en na deze reacties word ik daar niet zo heel blij van... REACTIE VAN JJ
Reactie of foto toevoegen +59 bedankjes
“Zoek een andere leverancier”
Door Emiel op woensdag 23 nov 2016 '16 | vestiging Eindhoven
De vloeren van Handyfloor hebben een prima kwaliteit, daarover weinig te klagen. Over de afhandeling van onze order, klachten daarover en het vervolgens uitblijven van reactie op die klachten des te meer. Wij hebben in eerste instantie in de showroom in Eindhoven verkeerde informatie ontvangen waardoor wij niet op hoogte waren van het ordersysteem en het feit dat wanneer er online besteld wordt blijkbaar geen garantie is op de levertijd. Ondanks dat wij een aanbetaling van 30% van het totaalbedrag hebben gemaakt om juist een tijdige levering vast te leggen kregen wij een dag na het overmaken van het volledige bedrag te horen dat onze vloer voorlopig niet leverbaar was. Na anderhalve maand op een kale vloer te hebben geleefd vanwege 'stakingen in Frankrijk' ontvingen we onze vloer die 'zeker niet in China gemaakt' zou zijn. De verpakking vermeld vervolgens duidelijk 'made in prc'. Gedurende deze hele periode was er bijzonder moeizaam contact met het team van Handyfloor en moest het initiatief steeds van onze kant komen. Nadat de vloer geleverd is hebben wij geen enkele fatsoenlijke reactie meer ontvangen op onze emails. Blijkbaar is de strategie van dit bedrijf om klachten zo lang te negeren dat mensen er moe van worden. Dus mijn advies; bestel in de winkel uit de bestaande voorraad en vermijd ten alle kosten iedere omgang met de in feite niet bestaande klantenservice. Of eigenlijk; zoek liever een andere vloerleverancier.
Reactie of foto toevoegen +17 bedankjes
“Klantenservice is dramatisch”
Door Sjors op donderdag 12 jan 2017 '17 | vestiging Eindhoven
Ik adviseer u om niet bij Handyfloor te kopen, want de levering en klantenservice is dramatisch. Ik had maanden van tevoren een leverdatum in december afgesproken, maar ze waren vergeten de vloer te bestellen en die kon pas twee weken later worden geleverd. Geen excuses of compensatie. Twee weken later gebeurde het weer dat de afgesproken afleverdatum werd verschoven! Om een lang verhaal kort te maken, kreeg ik backoffice manager aan de telefoon die mij zeer bijdehand een grote mond gaf en mij uiteindelijk compensatie beloofde wat ze eerst moest overleggen. Uiteraard ben ik nooit meer teruggebeld en wacht ik daar nu nog steeds op! Mocht u krap bij kas zitten en toch bij Handyfloor voor de laagste prijs willen gaan, niet online bestellen maar altijd even bellen. Er kan namelijk altijd geld af, ook als die vloer zogenaamd voor 40% in de korting is! Bijvoorbeeld de bezorgkosten.
Reactie of foto toevoegen +12 bedankjes
Vestigingen Handyfloor
aEindhoven (5 ervaringen), Geldropseweg 141, 5611 SG Eindhoven, tel 040 - 711 24 89
bRotterdam (2 ervaringen), Watermanweg 105, 3067 GA Rotterdam, tel 010 - 268 15 37
cUtrecht (0 ervaringen), Manitobadreef 11, 3565 CH Utrecht, tel 030 - 204 02 02
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven voor vloeren