Feedback
3,9

Vloerloods

Score uit 24 ervaringen | beschrijf ook uw ervaring
tel: 038-3033392 | Gildestraat 2, 8263 AH Kampen
Bedrijfsomschrijving
Afkomstig van Vloerloods
Service en kwaliteit staan bij ons bovenaan. We staan waar mogelijk altijd voor u klaar. Voor een afspraak bij u thuis of bij ons in de loods.
Alternatieven voor Vloerloods
Andere goed gewaardeerde vloerenwinkels zijn onder meer:
• Luxury Floors
   
(Kampen Overijssel) score 9,2 uit 243 ervaringen
• Knulst Vloeren
   
(Nunspeet Gelderland) score 9,8 uit 315 ervaringen
• Het Vloerenhuis
   
(Nijkerk Gelderland) score 9,7 uit 88 ervaringen
• Europa Parket
   
(Barneveld Gelderland) score 9,7 uit 381 ervaringen
• Slingerland Tegels
   
(Hardinxveld-Giessendam Zuid-Holland) score 9,8 uit 113 ervaringen
• LAB21
   
(Hoogeveen Drenthe) score 8,1 uit 958 ervaringen
• Bebo Parket
   
(Vriezenveen Overijssel) score 7,0 uit 23 ervaringen

U kunt ook de lijst met de beste 10+ vloerenwinkels bekijken.
Ervaringen
Er zijn 24 ervaringen over Vloerloods. Alle ervaringen zijn door Qasa gecontroleerd. Uw ervaring toevoegen: schrijf een review
Bekijk ervaringen per score:
5 sterren6 ervaringen
4 sterren1 ervaring
3 sterren0 ervaringen
2 sterren1 ervaring
1 ster16 ervaringen
“Nooit meer”
Door Vincent op woensdag 15 mei 2024 24
Het verkoop gedeelte was echt top, we werden goed geholpen en ze dachten met ons mee. Het probleem zat hem in het leggen van de vloer en het plaatsen van de plinten. Eerst kwamen de vloerlegers, dag één niet genoeg egaline. Ze zouden in de avond terug komen. Nooit gedaan want collega was door zijn rug gegaan. Prima kan gebeuren dacht ik. Dag 2 zijn ze later op de middag pas gekomen. Dag 3, vloer was niet droog want de plinten zijn geleverd. In plaats van deze te verplaatsen zijn ze naar huis gegaan. Dag 4, nog steeds niet droog. (Hoe kan dat toch?). Collega voor de klik pvc kwam langs om de zolder te doen. (Daar waren we erg tevreden mee.) Meneer geeft aan de volgende ochtend heel vroeg te beginnen en vervolgens leggen ze alles in 5-6 uurtjes. Wij hadden stress omdat op Dag 5 de keuken zou komen want dan was men allang klaar met de begaande grond. En dan komt de vraag, en de muurplinten dan? Ja dat komt iemand anders doen. Planning bellen, ze zouden kijken. Hoor niks meer. Volgende dag nog een keer bellen. Iemand zou volgende week donderdagavond langs komen om alles te leggen. Om 17.55 krijg ik een appje dat ze uitlopen en ze het niet gaan redden. Of ik het goed vond dat ze zaterdag kwamen. En dan is het zaterdag en sta je de hele dag te wachten, telefoon van die plintenlegger wordt niet opgenomen en de planning is er niet in het weekend. Maandag dan maar boos bellen en vervolgens staat er iemand binnen 2 uur bij de deur. Eén werkt en de ander zit te bellen en zie hier het resultaat, het huis zit er vol mee. Nooit weer, beter zelf kunnen doen want dat was minder gedoe geweest dan vloerloods inschakelen. Klacht ingediend maar nooit wat van gehoord.
2 sterren omdat hun verkoop afdeling wel goed is.
FOTO VAN VINCENT
Reactie of foto toevoegen
“Een slechte ervaring”
Door Esther op woensdag 24 apr 2024 24
Bij vloerloods een laminaat vloer en een visgraat pvc vloer gekocht. Er ging wat mis met de vloerverwarming plaatsen en omdat zij die zouden dichtsmeren contact opgenomen dat die afspraak kwam te vervallen, maar dat het laminaat wel geleverd moest worden. Vervolgens gaven ze aan dat dit pas eind maart zou komen, want hij was niet meer leverbaar. Na een erg asociaal gesprek met de klantenservice is dat uiteindelijk goed gekomen. We werden opgebeld met excuus en met de woorden 'm'n haren gaan overeind staan hoe onze medewerker naar u heeft gecommuniceerd'. Vervolgens kregen we netjes een bosje bloemen opgestuurd. Vol vertrouwen zou maandag de vloer dichtgesmeerd en geegaliseerd worden. Toen ik de maandag opbelde met de de vraag hoelaat ze vandaag kwamen, gaven ze aan pas dinsdag te komen. Maar dat was niet de afspraak en kon ook niet met onze planning. Uiteindelijk kwamen ze eind van de middag. Toen we werden we opgebeld, de sleuven van de vloerverwarming zijn te diep, dus er moet een tweede laag egaline op. Bijzonder, want de sleuven waren zeker niet te diep, en daarom smeer je ze ook eerst dicht. Dit kostte €840,- extra, maar we konden ook wel wat regelen, zodat we minder konden betalen. Een bijzondere gang van zaken. Na hier niet mee akkoord te zijn gegaan hebben ze de tweede laag op eigen kostte gelegd. Nadat we dinsdagavond laat de vloer naar beneden hadden gehaald, zoals in de voorwaarde staat, kwamen ze woensdag om de vloer te leggen. Toen was het ineens te koud in de woning en gaven ze aan dat de egaline niet gedroogd was en dat we de vloer niet erop hadden mogen leggen. Terwijl ik nog speciaal had gevraagd na hoeveel uur dat kon. Na 6 u beloopbaar en na 24 uur konden we meubels plaatsen eventueel. Die 24 uur waren dus ruim voorbij. Ook zaten er allemaal gaten in de vloer, maar dat was degene die vloerloods had gecontacteerd even vergeten te melden. We hebben toen meteen gevraagd of er een vloerverwarming specialist langs wilde komen, die gaf aan dat de sleuven dramatisch waren dichtgesmeerd en dat ie nog nooit zulk slecht werk had gezien. Woensdag zouden we oververhuizen, omdat het toen dus af zou zijn. Maar je snapt, dit was niet het geval. Geen oud huis meer en ook niet in je nieuwe huis kunnen. Want het verhuisbedrijf kon niet meer afgebeld worden. Donderdag moest er van ellende een derde laag egaline op, ook hier probeerde ze weer een factuur op ons te verhalen. Maar ook bij deze gezegd dat het hun eigen fout is, dus dat wij dat zeker niet betalen. Vervolgens geven ze aan dat de vloerverwarming aan moet, terwijl in de voorwaarde heel wat anders staat. Zaterdag zouden ze eindelijk de vloer komen leggen, om 9 uur zou hij er zijn. Maar 2 uur later, je kan het raden, nog niemand. Nee het werd wat later, want het was ineens Pasen en er moesten nog dingen gekocht worden, omdat ze maandag ook moesten werken. Dat wist je natuurlijk ook niet van te voren. Dus weer een dag niet in ons huis kunnen. Nadat de vloer gelegd was in ons huis gekomen en het aangetroffen als een grote puinhoop. De vloer is slecht afgewerkt, alsof de ratten eraan geknaagd hebben, de muren zijn zwart en zitten vol egaline. De wc zit van boven tot onder onder de poep. Door ons hele huis en tuin zitten lijmsporen, grind in de voortuin zit onder de egaline/lijm, stanleymessen zijn overal heen geschoten. Zelfs hun eigen afval laten ze achter en wordt in de kinderspeeltuin gegooid. Bizar. Ook gooien ze hun troep, die niet in een vuilnisbak kan, in de voortuin. Dus je kan ook de kosten van de stort zelf betalen. Al met al een hele slechte ervaring. Dus wil je wat kopen bij dit bedrijf, denk alsjeblieft een tweede keer na! Tenzij je heeeel veel geld extra wilt betalen, heel veel tijd over hebt voor al het gezeur en telefoontjes en je graag nachten in een hotel wilt slapen. Wij komen hier nooit meer.
Na meermaals contact over de factuur voor de schilders die opnieuw moeten komen te betalen, beloofd dat het vrijdag 12/4 uiterlijk maandag 15/4 op de rekening staat. Natuurlijk niet het geval, nee uiterlijk donderdag 18/4 en ook donderdag geen geld. Toen werd het dinsdag 23/4, maar goed je snapt het. Toch nog maar gebeld, nee het wordt 24/4, maar ook dat was weer een grote leugen. Nogmaals gebeld, want ja, wat je beloofd moet je nakomen, je raad het: de belofte, om 18:00 staat het op je rekening! Nou mooi niet. We worden gewoon aan het lijntje gehouden. Wij hebben onze advocaat erop gezet, want wanneer Sebastiaan z'n mond open trekt komen de leugens er al uit.
Overigens degene die ons in de winkel heeft geholpen, Maurice, en degene die uiteindelijk onze vloer heeft opgeknapt Mustafa, van BB vloeren, geen verkeerd woord over en dankbaar voor!
FOTO VAN ESTHER
Reactie of foto toevoegen
“Vloer is slecht gelegd”
Door Greven op zaterdag 28 jan 2023 23
We zijn blij met de pvc kwaliteit, het leggen laat te wensen over overal stak het omhoog slecht gelegd en de prijs was er duur voor, klacht er neer gelegd, zouden terug bellen niks gehoord, we hadden het beter zelf kunnen leggen
FOTO VAN GREVEN
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie en extra kosten”
Door Sake Haagsman op donderdag 21 mrt 2024 24
Bij de aankoop is niet goed duidelijk gemaakt hoe de staat van de ondervloer moet zijn. Onverwachte kosten gemaakt omdat de vloer zogenaamd nog geëgaliseerd moest worden. Dit laten doen. Sommige plekken waren daarna nog steeds niet goed (hetzelfde). Dit is provisorisch bijgewerkt. De communicatie daarna, bij het (laten) leggen van de vloer was slecht. Op meerdere mailverzoeken wordt door vloerloods gewoon niet gereageerd. Heel vervelend en niet klantvriendelijk.
Reactie of foto toevoegen
“Nooit meer een bestelling bij Vloerloods”
Door Harry op woensdag 26 okt 2022 22
Wat slecht dit laminaat. Ten eerste geen gebruiksaanwijzing bij zelf uit zoeken hoe je het moet leggen en als het in mekaar zit dan gaat het weer uit mekaar. Ga er nooit meer wat bestellen bij vloerloods
Reactie of foto toevoegen
“Koop nooit een vloer bij Vloerloods”
Door Yolanda Smits op zaterdag 6 mei 2023 23
In eerste instantie vriendelijk geholpen en werd offerte gemaakt voor een bestaande vloer en een toekomstige vloer (uitbouw). Er werd behoorlijk benadrukt om direct beide vloeren te bestellen ivm eventueel kleurverschil.
De beste vloer zou van Quickstep zijn: wel wat duurder maar goede kwaliteit.
Ik toonde een plattegrond van een architect (op mm nauwkeurig!) en de medewerker heeft de hoeveelheid berekend. Na het leggen (door extern bedrijf, zeer goed) bleek dat er van de bestaande vloer, 4 pakken! (ipv 50m2 was het 38m2) over waren? Door omstandigheden gaat de uitbouw niet door (6 pakken). Mijn verzoek was aan Vloerloods om de 10 pakken (38m2) te retourneren:
1. Nee, dat kon niet, want de vloer was speciaal voor mij besteld??, Dit was mij echter nooit verteld! (Ik had beslist een andere vloer besteld)
2. Ze nemen geen verantwoordelijkheid voor de verkeerde berekening (er werd 38m2 gelegd ipv 50m2, door hen berekend)
3. Ik moest de vloer maar op Marktplaats zetten
4. We praten over een factuurbedrag van ruim 1700 euro!
Koop nooit een vloer bij Vloerloods!
Reactie of foto toevoegen
“Mooie vloer, maar het leggen duurde erg lang”
Door Paul Bergervoet op zondag 18 sep 2022 22
Vloer zelf niets op aan te merken. Mooie visgraat pvc. Ligt er tot nu toe ook goed in.
Het proces echter is vreselijk geweest. Men zou de vloer in een enkele dag leggen.
In totaal moest ik 7 dagen beschikbaar zijn om de vloer geheel af te krijgen. Ook telkens de ruimte vrijmaken waar gelegd moest worden. (o.a. een wasmachine)
Dag 1: Het was niet af Men wil de volgende dag terugkomen. Stoffeerder geeft aan dat een overgang van twee ruimtes voorzien moet worden van een profiel die hij de volgende dag mee zou nemen.
Dag 2: Niemand komt opdagen. Bij navraag krijg ik te horen dat een van de stoffeerders ziek is.
Dag 3: Stoffeerders komen weer en de (zgn) zieke stoffeerder geeft aan dat zijn ziektedag een voor hem een voorkeurs-vrije dag is. Stoffeerders verknippen veel pvc en geven daarna aan dat ze niet uitkomen met de hoeveelheid pvc. Er moet een nieuwe datum gepand worden, hetgeen door afdeling planning ook gedaan wordt nadat wij hebben aangegeven dat e.e.a. met spoed geregeld moet worden.
Dag 4: Andere stoffeerders komen en geven aan dat het voorstel van stoffeerder 1 over het profiel niet optimaal is en men gaat dit ook niet uitvoeren. Men maakt een nieuwe afspraak om dan met een alternatieve ondervloer de overgang op te lossen
Dag 5: Men komt niet opdagen. Reden Autopech. Men probeert later op de dag alsnog te willen komen hetgeen niet gebeurd. Weer een nieuwe datum plannen.
Dag 6: Men maakt de vloer af met uitzondering van het plaatsen van de plinten. Ondanks een herinnering van onze kant uit om deze mee te nemen zijn ze de plinten vergeten. Afdeling planning maakt een nieuwe afspraak.
Dag 7: Plinten worden geplaatst.
Bij navraag aan vloerloods hoe zij ons tegemoet kan komen middels een financiële bijdrage voor de hoeveelheid dagen die vrij genomen moesten worden wordt alleen gewezen op de algemene voorwaarden van hen, die overigens in strijd zijn met het burgerlijk wetboek waarin het artikel redelijkheid en billijkheid is opgenomen wat hier van toepassing is. Een aangenomen klus (contract) voor een enkele dag uitsmeren over 7 dagen is niet redelijk en billijk. Ik overweeg daarom om een rechterlijke procedure te gaan starten.
Reactie of foto toevoegen
“Houden zich niet aan de afspraken”
Door Lars op woensdag 26 jan 2022 22
Waar we in de winkel nog vriendelijk te woord werden gestaan, sloeg die sfeer vrij snel om. In contact met de klantenservice wordt er lacherig gedaan over fouten die Vloerloods maakt. Daarnaast waren wij flexibel met het leggen van de vloer (wat voor Vloerloods beter uitkwam) ook daar werd lacherig gedaan over het feit dat dit nergens zwart-op-wit stond. Naast al dit contact is mijn vriendin uitgescholden door de klantenservice en werd zij ook niet serieus genomen toen ze een fout van Vloerloods aan wilde geven. Waar de klantenservice zich niet aan de gemaakte afspraken houdt, doen ook de leidinggevenden dat niet. En dit alles terwijl Vloerloods claimt 'de vloerspecialist' te zijn. #not

Mocht je opzoek zijn naar een goed vloerenbedrijf, dan hoef je in ieder geval niet bij Vloerloods te zijn.
Reactie of foto toevoegen
“Vloerloods”
Door M. Hoes op vrijdag 4 mrt 2022 22
Wij hebben 4 jaar geleden hier een PVC vloer gekocht. Meerdere keren aan de verkoper gevraagd of deze vloer geschikt was voor de woonkamer. Dit werd iedere keer bevestigd. Echter zit onze vloer, na 4 jaar, vol met grote deuken, diepe krassen, toplaag van hoeken af en zelfs een scheur. Echt onvoorstelbaar. Wij hebben een andere verkoper gesprokene en omdat hij onze factuur niet kon vinden kon hij niets voor ons doen. Qua service is het dus ook niet best. Bedankt Vloerloods. Wij sturen dus niemand meer door.
FOTO VAN M. HOES
Reactie of foto toevoegen
“Pvc vloer”
Door Anton op woensdag 14 aug 2019 19
Eerst wil ik een compliment geven aan de leggers van de vloer. Dit is zeer vakkundig en serieus gedaan. Het ziet er super strak uit. Er was een foutje gemaakt met de droogloopmat maar dat was supersnel en goed opgelost. Heren bedankt hiervoor.
Reactie of foto toevoegen
“Slechte communicatie”
Door Bennie Russchen op maandag 28 aug 2023 23
Dit slaat werkelijk alles. Bestelling gedaan nadat afgesproken was dat ze zelf de bestelling naar zolder zouden brengen en installeren. Hier betalen wij extra voor. Nooit om korting gevraagd zo lang het maar goed gebeurt. Dag voor het installeren bellen we nog even om de afspraken door te nemen. Helemaal in orde. De dag zelf komt. Meneer de installateur heeft geen zin om het naar boven te brengen. Hier moeten we iemand voor regelen. Lekker zeg. En dan het resultaat. Er wordt niet opgeruimd, overal ligt troep, maar erger nog, er waren nieuwe plinten bij bestelt. Meneer de installateur had niet de plinten vervangen voor deze plinten, meneer had de nieuwe plinten tegen de los zittende en rotte plinten geplaatst, behalve waar ze al er af gevallen waren, daar had hij helemaal niks geplaatst. Ik bel de klantenservice om verhaal te halen. Hier word ik door een zeer agressieve manier te woord gestaan. Nu ben ik daar niet zo van onder de indruk. Maar dit zorgt waarschijnlijk voor minder klachten. Na enig doorvragen zo een leidinggevende mij terug bellen, Die had eigenlijk alleen te vertellen dat ze mij gingen aanklagen voor smaad als ik de inmiddels elders geplaatste review niet ging verwijderen. Inmiddels aan het kijken of vervolgstappen haalbaar zijn want dit bedrijf communiceert echt op een bizarre manier.
Reactie of foto toevoegen
“Een prachtige vloer”
Door L.geerts op zondag 12 sep 2021 21
Een prachtige vloer gekocht bij vloerloods in kampen. Wij zijn er zeer tevreden over. Alles volgens afspraak na overleg kon ik de vloer een dag zelfs eerder krijgen. De aflevering ging vlot en netjes. Een Dikke Pluim.
Geerts Emmeloord
Reactie of foto toevoegen
“Slechte service”
Door E Kaspers op vrijdag 28 apr 2023 23
Vloerloods de allergrootste, echt prachtige vloer maaaaaar... Ten eerste het verkeerde advies gekregen. We wilden een pvc vloer met veel patronen want we houden niet van steeds zelfde terugkerende. Dat hadden ze wel volgens medewerker M. Deze vloer, super duur, super mooi met veel patronen. Na veel wikken en wegen dus besteld. Uiteindelijk bleek de vloer maar 6 verschillende planken/patronen te hebben. We hebben medewerker M. gebeld dat er wellicht andere pakketten met andere patronen niet mee zijn geleverd. Maar nee, er kon niks gedaan worden. We werden als een stelletje zeikerds aangesproken, heel klantonvriendelijk en er werd tegen ons gelogen over wat gemiddeld is.
Dus: 1) verkeerd advies daardoor verkeerde aankoop, 2) onvriendelijk behandeld, 3) tegen ons gelogen en 4) niet geholpen met een oplossing
Reactie of foto toevoegen
“Vloer niet geleverd”
Door Wilma Delnoy op maandag 15 jul 2024 24
Vloer gekocht een aanbetaling gedaan vloer niet geleverd reageren niet diverse mails gestuurd telefonisch ook geen contact aanbetaling van 630€ niet terug gekregen
Reactie of foto toevoegen
“Spleten in de vloer”
Door Melissa op dinsdag 9 jan 2024 24
Ik zou 5 jaar leggarantie hebben, we zijn nu 2 jaar verder, maar zodra je een klacht heb hoor je niks meer van ze, dus laat geen vloer leggen om de garantie, ik heb dat wel gedaan maar garantie is geen sprake van.
Reactie of foto toevoegen
“Vloer niet geleverd”
Door Suzanne op woensdag 4 aug 2021 21
Weken geleden een mooie vloer uitgezocht uit de outlet. Nog 700 m²(!) op voorraad. Alle kleuren in ons huis aangepast op deze vloer; de bank, trap, muurkleuren, tapijt etc. 3 dagen voor levering worden we gebeld, de vloer is niet meer leverbaar door een 'rekenfout in het systeem'. We mogen een ander vloer uitzoeken maar uiteraard wel de volle prijs daarvoor betalen. In welke wereld is dat een passende oplossing?? Vloerloods heeft onze vloer gewoon aan iemand anders verkocht! Wij hebben de vloer uitgezocht, gereserveerd en een aanbetaling gedaan maar zij hebben de vloer niet opzij gelegd maar gewoon verkocht, dit is ook toegegeven door de verkoper. Ze hebben zogenaamd niet genoeg ruimte om een vloer voor je opzij te leggen. En dit terwijl wij nadrukkelijk gevraagd hebben of er genoeg voorraad was en wij de vloer bij hun konden laten bewaren. Te belachelijk voor woorden! Van een andere vloer kon bijna geen cent af en we moesten er nagenoeg de volle prijs voor gaan betalen terwijl zij deze grote fout hadden gemaakt. Want als ze iedereen korting gingen geven waarbij ze de vloer niet konden leveren waren ze binnenkort failliet. Met andere woorden; deze fout is voor hun de normale gang van zaken en maken ze nog veel vaker, wees gewaarschuwd! Voor ons nooit meer Vloerloods. Ze hebben ons gewoon een dikke vinger gegeven en wij zitten nu in een af huis zonder vloer.
Reactie of foto toevoegen
“Aan te bevelen”
Door A. Vermeer op zondag 31 mei 2020 20
PVC Click vloer gekocht. Scherpe prijs, accuraat contact via chat. Snel en vakkundig bezorgd. Bedrijf heeft professionele uitstraling. Aan te bevelen.
Reactie of foto toevoegen
“Teveel geleverd”
Door Julia op maandag 23 jan 2023 23
Wij hebben onze vloer bij Vloerloods gekocht (circa 200m2 vloer incl ondervloer en gedeeltelijk leggen). Bij het opstellen van de offerte ging het al mis, hierin waren niet de goede vloeren opgenomen. Bij het bestellen van de vloer is speciaal gevraagd of de overgebleven vloer geretourneerd mag worden. Hierop was het antwoord ja, zonder verdere uitleg. Vloerloods heeft de m2 berekend en geadviseerd om 10% extra te bestellen. De vloer beneden is door vloerloods gelegd. We hebben ruim 14 pakken over beneden (veel meer dan 10%). De vloerleggers hebben niks vermeld over een retourperiode. Momenteel heb ik 25 pakken vloer over die Vloerloods niet retour wilt nemen aangezien het buiten de 14 dagen retourperiode is terwijl niemand dit duidelijk heeft gecommuniceerd. Vloerloods berekent de vloer en adviseert om 10% extra te bestellen. Deze manier van werken noem ik pure oplichting. Ik raad dan ook iedereen af om hier te bestellen!
Reactie of foto toevoegen
“Dramatische service”
Door Marc Timmer op vrijdag 18 mrt 2022 22
Een zeer slecht bedrijf dat niet zijn afspraken nakomt. Wij hadden in maart 2021 een bestelling geplaatst en een aanbetaling gedaan. Toen wij in december 2021 de vloer wilde inplannen kregen wij een mededeling dat de vloer niet meer voorradig was en of wij de vloer van de factuur wilde halen. Hier gingen wij uiteraard niet meer akkoord en na veel telefonisch contact zijn we samen overeengekomen om tegen een meerprijs van onze kant een andere vloer te kopen. Helaas bleef het hier niet bij. De vloer van de begane grond hebben wij door hen laten opmeten en tijdens het leggen komen zij erachter dat er toch te weinig is ingetekend. De stoffeerder kon zijn werk niet afmaken en wij werden wederom opgezadeld met een extra factuur. De ontbrekende vloer + legkosten moesten opnieuw geplaatst worden. Hun reactie was dan ook, je hoeft de vloer niet te betalen maar dan krijg je ook geen vloer. Helaas hierdoor onze verhuizing moeten uitstellen en extra kosten moeten maken om de verhuizers af te zeggen. Al met al vind het ik het een kansloos bedrijf met dramatische service die slecht werk levert. Ik zal dan ook iedereen afraden om hier nog een vloer te bestellen.
Reactie of foto toevoegen
“Waardeloos bedrijf”
Door Ilja op zondag 25 okt 2020 20
Vloerloods reageert alleen snel! tot je besteld en geheel betaald hebt.
Zelf online een pvc vloer gekocht, plattegrond ingeleverd van 56 meter oppervlak 62,5 gekocht aan pvc. Ondanks blijken ze toch 4 meter te kort te komen.
Dus vloer niet af op Donderdag, donderdag gelijk mailen, vrijdag mailen, Vaak bellen enz. Zaterdag mailen en vaak bellen. Eindelijk kontact moest maandag maar terug bellen. Tot al die tijd blijf ik maar in onzekerheid en nooit een reactie terug. Terwijl ik denk bestel vrijdag een extra pak pvc van 5 Meter. En geef duidelijkheid wanneer het afgemaakt word.
Maandag telefonisch contact gehad. Extra pvc niet op voorraad moest besteld worden en eerst betaald worden door mij. Daar kan ik nog wel tegen. Kreeg wel na betaling per mail een bevestiging dat ze het vrijdag
kwamen afmaken, vrijdag hele dag aanwezig geweest en wachtend op de legger 5 X gebeld waar ze blijven Tot 16.30 uur bleven ze maar zeggen dan de legger Mustafa wel zal komen. Mooi niet dus.
Eind van de dag wij weer bellen. Zij bellen zelf niet of mailen nooit terug!!
We komen Zaterdag 8.30 uur werd er gezegd. Zelf weer om 8.30 uur aanwezig. Kwamen eindelijk om 10 uur. Dus na 9 dagen! na veel onzekerheid het eens afmaken. Heel veel ergernis door geen enkele communicatie van hun uit.
Wat een waardeloos bedrijf. Zou hier niet meer kopen maar gewoon voor iets meer om de hoek.
Reactie of foto toevoegen
“Laminaat tegelvloer”
Door Jan Dokter op zondag 27 dec 2020 20
We hebben een laminaat tegelvloer gekocht bij de vloerloods en kwamen tijdens het leggen er een achter dat we te zuinig waren geweest "2 tegels tekort" bellen met vloerloods dan maar een pak extra kopen jammer maar helaas. Telefonisch contact gezocht met vloerloods en het probleem uitgelegd en gevraagd of de laminaat nog op voorraad was en of ik een pakket kon komen halen. De dame vroeg mee even te wachten om te controleren of ze de laminaat nog op voorraad hadden. Na enige minuten kwam ze weer terug en zei dat ik twee tegels gratis kon komen ophalen ze hadden er nog een paar liggen. Super service.
FOTO VAN JAN DOKTER
Reactie of foto toevoegen
“Top”
Door Alberts op woensdag 30 sep 2020 20
Vanaf het uitzoeken in de Showroom tot het leggen door FloorJob een zeer goede ervaring. Goed advies, flexibel, en vooral goede communicatie. Na het bestellen van zowel de trap als het overige pvc-laminaat wilde we toch nog wat wijzigingen... geen probleem bij Vloerloods, regelen ze gewoon. Top
Reactie of foto toevoegen
“Veel keuze”
Door Petra op donderdag 16 apr 2020 20
Er is veel keuze, hele mooie vloeren. We mochten meerdere stroken pvc meenemen om thuis te kijken wat het best paste. Goed advies. Ze weten waar ze over praten en geven tips waar je wat aan hebt. Als je iets vraagt waar ze het antwoord niet op hebben zijn ze daar eerlijk in. Er wordt je niets aangesmeerd. Prijs is ook okee. Heel tevreden.
Reactie of foto toevoegen
“Hebben het verdiend”
Door Gerdi D. op dinsdag 6 okt 2020 20
Een probleem met mijn pvc vloer werd door Vloerloods prima opgelost. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en deskundig. Een aanrader!!!
Reactie of foto toevoegen
Foto's
Gebruikersfoto
1 / 10
Vestiging Vloerloods
Website: vloerloods.nl/
  Kampen, Gildestraat 2, 8263 AH Kampen, tel 038-3033392
Kaart
Uw ervaring
Overzichtpagina's
Meer bedrijven in Overijssel
Over deze pagina
Het helpcentrum van Qasa bevat uitgebreide informatie over onder meer betrouwbaarheidscontrole, privacybescherming, scorebepaling, wijzigen of intrekken van ervaringen, en wat er gebeurt na het schrijven van een ervaring.

Een bewerking voorstellen van de naam, bedrijfsomschrijving of adresgegevens. Geef hier uw wijziging door.